Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

FAQ - Bestellen en betalen

Welke betaalmogelijkheden worden geaccepteerd ?

Bij levering aan de chauffeur :

  • Met cash of Cheque 
  • Met bancontact Maestro of Mastercard of Visa (mobile unit)
  • Overschrijving voor levering (gegevens terug te vinden op uw online bestelbon)
  • Voor klanten is 30 dagen factuur mogelijk (enkel professioneel)

Bij afhaling in onze showroom :

  • Bancontact
  • Cash
  • Voor klanten is 30 dagen factuur mogelijk (enkel professioneel)

Hoe te betalen via overschrijving ?

Kies aan het einde van uw bestelling de functie betalen per « overschrijving » en wij geven u een overzicht van uw bestelling, evenals de gegevens van onze rekening en de referentie van de overmaking. U kunt alle informatie van uw betaling uitprinten, het geld overmaken, waarbij u het referentienummer op de bankopdracht aangeeft. Het geld staat binnen drie dagen op onze rekening en wij sturen uw bestelling op.

Hoe kan ik me inschrijven ? Hoe een toegangscode te ontvangen ?

U kiest zelf uw toegangscode bij uw eerste bestelling. Klik bovenaan rechts «nog niet geregistreerd » op « Klik hier om uw gegevens in te voeren » en voer uw gegevens in. Hierna kunt u uw toegangscode kiezen.

recent nieuws
01-03-2017: ADRES
Ons Adres : ALTUS NV Monnikenwerve 38 …
lees meer
09-06-2016: Google maps
Bekijk de Altus winkel aan de binnenzijd…
lees meer
05-02-2015: Altus op bouwbeurs
Wij staan op delees meer

























Design & Development by Stardekk.be