Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

FAQ - Annuleren en terugbetalen

Ik wens mijn bestelling in zijn geheel te annuleren.

Uw bestelling kan volledig worden geannuleerd voor verzending.

Indien uw bestelling in behandeling is op het moment van uw aanvraag, kan de verzending niet worden tegengehouden. Daarom verzoeken wij u het pakket te weigeren bij aflevering door de transporteur zodat het teruggezonden zal worden.

Zodra het geweigerde pakket bij onze After Sales Service is geregistreerd, zult u een bevestigingsmail ontvangen, op dat moment kunt u de terugbetaling aanvragen.

Voordat uw bestelling verwerkt is kunt u uw bestelling volledig annuleren met ons een email te sturen naar info@altus.be 

Annuleren na levering

Als je uw bestelling na levering nog wenst te annuleren, dan zullen wij de eventuele transport kosten toch aanrekenen aan 15 euro incl.BTW voor de levering en 15 euro incl.BTW voor de terughaling. uiteraard als U ze zelf terugbrengt het transport doet, dan rekenen wij dit niet aan.

Reeds betaalde goederen worden enkel via overschrijving teruggestort !

Een annulering na levering is mogelijk tot 3 dagen na de levering en moet ongebruikt in de originele en verpakking zitten.

 

recent nieuws
01-03-2017: ADRES
Ons Adres : ALTUS NV Monnikenwerve 38 …
lees meer
09-06-2016: Google maps
Bekijk de Altus winkel aan de binnenzijd…
lees meer
05-02-2015: Altus op bouwbeurs
Wij staan op delees meer

























Design & Development by Stardekk.be