Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

FAQ - Contact

Contact opnemen

Altus.be is niet bang voor lastige vragen. Onze klantenservice staat klaar om je snel en adequaat te ondersteunen, en uiteraard zijn we goed bereikbaar. Onze medewerkers hebben bovendien uitgebreide praktijkervaring met alle producten die we verkopen.

Je kunt ons bereiken via email, telefoon, post en fax. Daarnaast kan je natuurlijk langskomen in onze winkel.

CONTACTINFORMATIE :

ALTUS nv
Monnikenwerve 38-40
8000 Brugge
Tel.0032(0)50314129

Mobiel 0475228689
Fax 0032(0)50319035
email info@altus.be of klik hiernaast   altus.be

 

 

Bank gegevens :

KBC BANK GEGEVENS VAN ALTUS:

Rekening nummer 475-1164341-66

BIC: KREDBEBB

IBAN: BE07 4751 1643 4166

BTW / Ond.nr. :

RPR Brugge

BTW / Ond.nr. 0467 003 827

Via telefoon

Altus.be beschikt over haar eigen klantenservice waar je met al je vragen terecht kunt. Medewerkers van verschillende gespecialiseerde afdelingen kunnen je vraag vaak direct beantwoorden. Tijdens onze openingsuren wordt je vrijwel meteen te woord gestaan. Het telefoonnummer van onze klantenservice is 050 314129

Via email

Altus.be reageert snel op vragen via e-mail. Tijdens onze openingsuren kun je binnen 4 uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Vul direct ons online contact-formulier in. of via info@altus.be

 

Per fax

Je kunt vragen of opmerkingen ook faxen. Tijdens onze openingstijden kun je binnen vier uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Ons faxnummer is 050 319035.

Per post

Correspondeer je liever per post? Dat kan! Altus.be reageert zo snel mogelijk op uw brieven. Gewoonlijk kun je binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Je kunt uw brieven richten aan:
ALTUS nv
Monnikenwerve 38-40
8000 Brugge

Klachten

Bij Altus.be draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. We doen er dan alles aan om je alsnog tevreden te stellen. Je kunt je klacht richten aan de afdeling Klantenservice. Je krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over je klacht.

Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je je klacht richten aan de teamleider Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

ALTUS nv
T.A.V Dhr.  C. Strubbe
Monnikenwerve 38-40
8000 Brugge

Suggesties

Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per e-mail. Altus verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt je reactie daarom zeer op prijs.

recent nieuws
01-03-2017: ADRES
Ons Adres : ALTUS NV Monnikenwerve 38 …
lees meer
09-06-2016: Google maps
Bekijk de Altus winkel aan de binnenzijd…
lees meer
05-02-2015: Altus op bouwbeurs
Wij staan op delees meer

























Design & Development by Stardekk.be